Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

 

LIJST VAN GEVAREN! Op Nowogrodzka heerst Paniek!

Gestart door Ewa_M, 26 december 2022, 13:51

Vorige topic - Volgende topic

Ewa_M

LIJST VAN GEVAREN! Op Nowogrodzka heerst Paniek!
25. Mar 2020 at 14:52
 

LIJST VAN GEVAREN! Op Nowogrodzka heerst Paniek!
De paramedicus onthulde een enorme omvang van tekortkomingen in het ziekenhuis.


24 maart 2020

Op internet is een lijst gemaakt van ziekenhuisgebreken die verband houden met de coronavirussituatie. We vragen massa sharing - de omvang van de nalatigheid van de regering is gigantisch!

'Ik weet dat je genoeg hebt van het lezen over Coronavirus, maar emoties kwellen me en degenen die me kennen weten dat ik ze ergens uit moet gieten. Ik voel geen angst, ik voel me verdrietig en boos! In totaal WKU * RW !!! Ik heb 9 jaar aan een medische universiteit gestudeerd, ik heb veel vrienden onder de medische staf van vandaag die zo dapper vechten vandaag ... En geloof me, ze gaan ook gepaard met angst, maar vaak niet voor mezelf, angst voor dierbaren. Waarom? Omdat ze op het werk geen basismaatregelen voor zelfbescherming hebben. Al deze mensen riskeren hun gezondheid en leven en hun dierbaren.

Het heeft me een tijdje geduurd. Hier is een lijst van NIET ALLE ziekenhuizen in POLEN die smeken!!!! Om hulp! IEDEREEN! IEDEREEN die kan helpen op welke manier  dan ook. Bij de aankoop van medische apparatuur of levering: chirurgische maskers, maskers met filters, brillen, schorten, vizieren, ontsmettingsmiddelen, handschoenen, contactloze thermometers. Sommigen missen zelfs zeep.... Deze informatie wordt niet uit uw vinger gezogen, maar wordt ondersteund door links van portalen, lokale kranten. Blijkbaar zijn we goed voorbereid! Laten we eens kijken!


Waar ben je? !! Uitspraak !! Niemand zegt dat het gevecht gemakkelijk is, maar laat het niet geweldig zijn, GOED !!!! Benadruk niet constant dat we goed voorbereid zijn omdat het niet WAAR is !!! Ik ben deze hypocrisie beu. Niemand is belangrijk voor jou. Je ziet niets anders dan het puntje van je neus. Je hebt de medische staf altijd veracht en deze keer doe je hetzelfde. Er is echter één ding dat medici van u onderscheidt. Hoewel ze nu met rust worden gelaten, voelen ze woede, machteloosheid, teleurstelling, bitterheid en vele andere negatieve emoties, ik weet dat ze iedereen zullen helpen, zelfs degenen die ze in deze moeilijke tijd zijn vergeten. Je benadrukt vaak waarde als HONOR in je uitspraken. Je hebt deze eer niet en je zult die ook nooit krijgen,
 evenals empathie en liefde voor andere mensen. Ik vraag me af hoe jij als zulke mensen naar je spiegelbeeld in de spiegel kunt kijken. ' - schreef Kosma  Kołodziej op Facebook.

Kosma Kołodziej is doctor in de gezondheidswetenschappen, paramedicus, elektroradioloog en meester in de volksgezondheid.

Bron:    wiesci24.pl język po Polsku

Pieszyce

Re: LIJST VAN GEVAREN! Op Nowogrodzka heerst Paniek!
25. Mar 2020 at 15:11



Grzegorz Furgo @GrzegorzFurgo

Rząd wprowadzając izolację próbuje kupić czas.Czas który sam stracił.
Brakuje TESTÓW, maseczek , fartuchów, respiratorów, płucoserc. Brakuje
lekarzy, pielęgniarek,laborantów. Nie potrafimy ochronić tych, którzy mają nam
pomagać. Brakuje,bo na nic nie jesteśmy przygotowani !
 
Door isolatie te introduceren probeert de overheid tijd te kopen, een tijd die op
zichzelf verloren is gegaan. TESTS, maskers, schorten, gasmaskers, longen
ontbreken. Er is een tekort aan artsen, verpleegkundigen en laboranten. We
kunnen degenen die ons moeten helpen niet beschermen. Het ontbreekt omdat
 we nergens op voorbereid zijn!




Bovenstaand is zoals het is, en deze man heeft toegang tot alles en iedereen als het moet.