Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

 

A. Duda, je bent een Bastaard

Gestart door Pieszyce, 3 januari 2023, 19:42

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

A. Duda, je bent een Bastaard
26. Feb 2020 at 19:13
   


A. Duda, je bent een Bastaard

24 februari 2020

In Polen is er geen toestemming voor het fascisme en dat een moreel decadente man zou moeten heersen.

Andrzeju Dudo,

je veroordeelt geen fascisten die op Poolse straten marcheren. In Hajnówka werden de slachtoffers van nationale - religieuze genocide
 op burgers, inclusief zuigelingen en vrouwen, die door uw "helden" in Poolse uniformen werden begaan, opnieuw beledigd. U moet er trots op zijn
 dat degenen die zich hiertegen verzetten opnieuw met geweld zijn opgeschreven en verwijderd door de politie die de moordenaars steunt.

U verheerlijkt de Swietokrzyska Brigade, die met de Gestapo heeft samengewerkt. U onderneemt geen actie om fascistische organisaties in Polen
te verbieden, hoewel de Poolse grondwet dat voorschrijft. U heeft het recht om een onafhankelijkheidsmars in Warschau te organiseren
overgedragen aan racistische groeperingen. De Poolse politie vervolgt mensen zoals ik voor uw acceptatie, voor het vreedzaam tegengaan van
racistische marsen met haat en doodsleuzen.

Mijnheer Andrej Duda

Is deze steun voor de volgende generatie van moorddadige ideologie, het bewijs dat u een fascistische ambtenaar bent? U ondertekende
de fascistische wet op de collectieve verantwoordelijkheid van Polen en stond de brutale naam toe - dezubekizowanie. Op grond van de trots die u
 uitstraalt om te introduceren, oordeel ik dat u niets begrijpt. Je waarnemingsvermogen neemt niet weg dat je hebt bijgedragen aan de dood van
tientallen voormalige staatsfunctionarissen - Polen. Door je houding beledig je miljoenen Polen gedood in de strijd tegen het fascisme.

U hebt een minister van deze regering gezworen, die niet alleen een fascist is, maar ook ernstige problemen heeft met de wet. Je accepteert veel
andere criminelen in de regering en je verleent ze zelfs gratie. U verwoest het rechtssysteem en vernietigt het imago van Polen in de wereld.

Wie bent u, een onverantwoordelijke racist?
Hoe durf je tegen de Polen te liegen, je schandelijke en criminele politieke voorkeuren te verbergen?

Meneer A. Dudo, je bent een Bastaard!

Je kunt beter zorgen voor de "bosbeweging", knielende, predikende vlammende kerkpreken tijdens de mis en het skiën. Het Poolse land waarnaar
u verwijst, is veel meer dan het publiek van Kurski en de media. Ik weet niet zeker of je het je voor kunt stellen.

Meneer A. Dudo,

ga weg mijnheer in het niet bestaan.
Ik ben de zoon van een AK-soldaat die pas uit het bos kwam na het verzoek van Anders om te stoppen met het vechten. Hij gebruikte het bevel van
kapitein Witold Pilecki naar zijn eenheid en van een amnestie die alleen propaganda was. Ik heb echter nooit gehoord dat mijn vaders eenheid burgers
 doodde, vechten tegen andere vijanden zoals de NKVD en de verstopte Gestapo-mannen. Ik heb nog nooit gehoord van beroven, verkrachten, het
dorp pacificeren, maar eerder van hulp, ondersteuning in de strijd tegen bandieten als "Bury".

Ik heb mijn hele leven in uniform gelopen, scouting, militairen en veteranen, en diende mijn natie met eer. Mijnheer gebruikte echter de hoogste officiële
positie in Polen en het hele systeem van propagandagevecht van de staat om mij te vernietigen, om een nieuw, op maat gemaakt cv voor je te schrijven.
U hebt mijn familie ook geëerd voor het feit dat ik in het openbaar de waarheid heb verteld over u, over de verdeling van de Polen, over het veroorzaken
 van sociale onrust, over de nieuwe staat van beleg, die u, samen met de hoogste voorzitter, onder de Polen hebt veroorzaakt. Je hebt me belasterd tijdens
de nieuwjaarsbijeenkomst met het in Polen geaccrediteerde corps diplomatique en je vond het zelfs gepast om me in de nieuwjaarsboodschap te verraden.
Je gaf me geen kans om het uit te leggen.

Ik heb nog nooit zo'n bastaard op mijn pad ontmoet. Een uiterst onverantwoordelijke man, een meineed, een sprookjesschrijver die
vanuit het presidentiële kantoor een comfortabele wieg heeft gemaakt van zijn kinderachtige spel.


In Polen is er geen recht om een moreel decadente man te laten regeren die het fascisme steunt.

Daarom adviseer ik u om af te zien van het solliciteren naar een publieke functie in het land.

Adam Mazguła

Bron:   mazgula.pl przez Adam Mazguła    język po Polsku