Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

 

PiS - een bezittelijk orgaan van Rusland

Gestart door Pieszyce, 4 januari 2023, 15:34

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

PiS - een bezittelijk orgaan van Rusland
28. Jul 2020 at 22:57



PiS - een bezittelijk orgaan van Rusland

26 juli 2020

Antoni Macierewicz is niet alleen een officiële machtsfreak, maar ook een officiële verrader van Poolse belangen. Hij was het die onder het voorwendsel van de oprichting van de territoriale defensie-eenheden het Poolse leger ontwapende.

Macierewicz gaf de Poolse agenten bloot en vernietigde de militaire contraspionage volledig. Als dat niet genoeg was, liet hij het rapport over de zaak in het Russisch vertalen en bijna officieel naar de Russische ambassade sturen.

Het was Antoni Macierewicz die een NAVO-contraspionagedienst aanviel die de agenten van Poetin op ons grondgebied onderzocht. Ten slotte is hij het die zonder duidelijke taken en onder het mom van een idiote uitleg over de oorzaken van de Smoleńsk-ramp in het topmanagement van het Ministerie van Landsverdediging wordt gehouden, en zo de intelligentsia van Polen bespot. Deze officiële verrader van Polen is de vice-president van de regerende partij en zijn standpunt is het bewijs dat PiS het bezettingsprogramma van ons land uitvoert door buitenlandse nationale belangen.

Vandaag kreeg ik per ongeluk een sms van mijn vriend - Jacek D., die schreef:

  • 'Ik zweeg lange tijd. Misschien door de schok van de verkiezingen, of misschien moest ik erover nadenken. Iedereen is enthousiast
    over de nieuwe PiS-schandalen of vervalste verkiezingen. Het is een feit dat ze zijn vervalst.

    Maar voor mij is er nog iets anders. Ziet echt niemand   dat er een oorlog gaande is?

    In het verleden, toen het ene land het andere aanviel, was het leger aan de gang, waren er veldslagen en na het veroveren van het land begon
    de bezetter zijn wetten vast te stellen in de veroverde gebieden en materiële voordelen te behalen uit de veroverde economie.

    Zo was het vroeger.

    Tegenwoordig zijn er geen wapens of een leger nodig. Het is erg duur en helemaal niet nodig. Tegenwoordig gaat de oorlog door in de media en
    op internet. Rusland viel ons aan en leidde via zijn agenten (bijv. Macierewicz) en internettrollen tot de machtsovername door een groep mensen
    die volledig verbijsterd waren door hun propaganda. KK werd hiervoor slim gebruikt, maar Tsarina Katarzyna wist hoe het moest.

    We worden dus veroverd door Rusland met de handen van PiS.

    Ik vroeg me af hoe het komt dat we zo gemakkelijk onder de voet van het regime worden genomen. De hele geschiedenis van ons land is een
    eenvoudig antwoord.

    Onze elites werden vernietigd in de Hele Poolse staat. Al "de adel stierf onder Olbracht", maar dat was het begin. Later kwam de heerschappij van
    Sigismund III Vasa, een fundamentele katholiek, er was ook de broedermoordslag onder Mątwami, en toen werd het alleen maar erger. Stalin en
    Hitler probeerden onze natie te ontdoen van alle intellectuelen. De weinigen emigreerden of verborgen zich diep. En het is precies op deze basis
    van een kreupele natie, bovendien vernietigd door de jaren van "communisme", dat Poetin PiS aan de macht brengt.

    Weet je nog hoe het was?

    Afluisteren bij "Sowa", waar Rusland achterstond. Zo ziet de 'moderne bezetting' eruit.

    En nu vraagt u zich af: wat heeft de Overeenkomst van Istanbul ermee te maken?

    Nou dat doet het. Het doel van de bezetter is om het rechtssysteem in het veroverde gebied aan te passen aan het zijne. Rusland heeft dit verdrag
     niet ondertekend. Dit is een ander element van het introduceren van uw wet in het ondergeschikte gebied.

    Heeft iemand ten minste één argument gehoord waarom Polen zich uit dit verdrag zou moeten terugtrekken?

    Ik heb er geen gehoord.

    En iedereen die PiS vandaag ondersteunt, is een verrader van het moederland, omdat PiS en Poetin één zijn.

    En alle "symmetristen" worden aangeboden om diep na te denken over wat ze zeggen en wie ze dienen.

    Ik ben bang dat we ofwel een paria van Rusland worden voor de komende jaren, of het zal eindigen in bloedvergieten. Ik wou dat ik het mis had.

Ik ben het eens met Jacek.

Rusland heeft een stabiele, zeer professionele en actieve diplomatieke dienst. Het blijft niet politiek onverschillig in welke hoek van de wereld dan ook. Haar diensten zijn in staat de verkiezingen in de Verenigde Staten te beïnvloeden en het Verenigd Koninkrijk uit de Europese Unie te leiden. Waarom zouden ze niet ingrijpen in Polen in Hongarije en Bulgarije, als dit hun historische zone van verloren invloed is?

Het gebruik van bisschoppen voor hun doeleinden is eenvoudig als je weet dat bisschoppen in de EU alleen met de gelovigen kunnen omgaan, wat voor onze pedofielen verre van genoeg is. Daarom bouwen ze onder het beschermheerschap van Rusland aan een religieuze staat van Slaven - de Tri-Coast. Dit idee maakt de Europese Unie kapot en is daarom ook in het belang van de VS en China.

PiS bedroog de dwazen en gebruikte de richtlijnen van Tsarina Katarzyna over het onderwerpen van Polen. Ondertussen staan we onszelf toe propaganda en spelletjes te verspreiden onder Russische agenten die om onze democratie, de Grondwet en de principes en waarden van de EU geven. Ze geven niets om Polen en de Polen. Tenzij ze kunnen worden gebruikt voor welomschreven buitenaardse doeleinden.

Maar daarover de volgende keer meer.

Adam Mazguła

Bron:  mazgula.pl przez A. Mazguła   język po Polsku