Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

 

Vervolg renovatie mijn flat.

Gestart door Pieszyce, 14 februari 2023, 01:35

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce



Beste forumleden en lezers,

Zoals jullie weten, zitten wij hier al vanaf maart in een renovatie, maar we gaan de laatste etappe in [hopelijk], echter.

Dat betekend dat DHL niet kan aanbellen want het bellenbord doet het nog steeds niet en de automatische schuifdeur doet het alleen van binnen uit, van buiten heb je een druppel nodig.

Gevolg . . . . . .  al drie weken kan ik kiezen.

A. Naar het DHL servicepunt gaanen het pakket ohaën.
B. DHL digitaal wijzen op het feit dat ik niet mobiel ben, ALTIJD thuis ben als ik iets bestel en pas weer wegga als het pakket afgeleverd is.
C. Men een notitie van alles heeft op het hoofdkantoor met een verzoek mij even telefonisch te bellen als men voor de deur staat.

Vandaag weer raak, . . . . . . .

Maar nu komt het . . . . . . . ,   naast dat het bellenbord het niet doet . . . . 

Men heeft de ingang, precies op een plaats gesitueerd heeft, waar het COAX TV kastje staat met alle aansluitingen van de flat.
Met de kabelgoot voor de glasvezelverbinding er pal naast.

Beiden staan precies pal voor de ingang. Mijn vraag was, "wat gaat men doen want iemand die een flinke kast wil verhuizen kan er niet langs . . . . . . ."

Antwoord . . . . .

Die worden binnenkort 15 meter verplaatst.
Da gaat twee dagen duren, dus in die twee dagen zeer waarschijnlijk geen Internet, geen TV, geen Kabel telefoon.

Wanneer gaat dat gebeuren?

Wanneer gaat dat gebeuren, kan men mij even waarschuwen want eigenlijk heb ik 14/7 internet nodig

Antwoord  . . . . . . . .

Nee dat weten we niet, maar in ieder geval voor midden maart.

Dus Polenliefhebber sla jullie een paar dagen mijn aanwezigheid niet zien, dan sta ik de kabelmonteurs te vertellen dat ze op moeten schieten.

Groetjes voor jullie
P.