Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

 

Voorlopig de laatste post over Jan Paweł II

Gestart door Pieszyce, 12 maart 2023, 00:32

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce


Voorlopig de laatste post over Jan Paweł II

Anna Karoń-Ostrowska heeft exact duidelijk gemaakt hoe het in elkaar zat. Ging het om privé dan was JP een open en vriendelijke man. Ging het om pedofilie of andere zaken van de kerk dan plaatste  hij een glazen wand tussen hemzelf en de persoon die zijn aandacht vroeg in.

Zijn verplaatsing van Pedofielen en het niet onder de aandacht brengen van het OM zijn hem zonder meer aan te rekenen. Men zegt, "Hij had het er moeilijk mee", dan komt automatisch de vraag, "De slachtoffers niet"? Hij was het hoofd van de kerk en volgens wat wij vroeger leerde onfeilbaar, alleen hij had recht op ingrijpen volgens die leer.

Maar als ik dan ga kijken naar de velen jaren dat hij zijn verplaatsingen uitvoerde en zijn afsluiten wanneer iemand hem er naar vroeg, zonder ook maar iets te veranderen, kan ik geen respect meer voor de man hebben.

NU, net als JP II, heeft PiS zich ingegraven, en gebruikt Pedofilie voorpolitiek gewin. Hoewel dit niet in de politiek maar in de rechtszaak thuishoort, maakt PiS voor de zoveelste keer misbruik en steunt een man die jaren pedofilie onder het vloerkleed veegde, overal op reis ging en massa's mensen trok.
Als al deze mensen dit hadden geweten, zouden er dan nog zoveel zijn geweest??

Ondertussen zijn de echte slachtoffers nog steeds NIET geholpen, SCHANDE, van zowel Kerk als Staat.

Ik sluit af met een logische vraag van een twitteraar die de vinger op de juiste plek legt.


Gienek 1 z 10 018 263 ***** ***  @G_Chlopicki

Zastanawia mnie logika prawych wyznawców od @pisorgpl.

Dokumenty wytworzone przez SB w sprawie Wałęsy PRAWDA.
Dokumenty wytworzone przez SB w sprawie Wojtyły KLAMSTWO. O CO CHODZI?

Ik sta versteld van de logica van rechtschapen gelovigen van @pisorgpl.

Documenten opgesteld door de RvC in het geval van Wałęsa PRAVDA.
Documenten geproduceerd door de RvC in het geval van Wojtyła LIE. WAAR GAAT HET OVER?


 

Reageren is vrij, dus laat u noet tegenhouden. ;)