Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

 

ERNSTIGE STORING FORUM

Gestart door Nemo.omen, 14 juni 2023, 15:46

Vorige topic - Volgende topic

Nemo.omen

OP VERZOEK VAN PIECYZE DIT BERICHT

DE cOMPUTER WAAROP DIT FORUM DRAAIT IS ERNSTIGE DEFECT. DAARDOOR IS VOOR PIECYZE HET FORUM NIET BEREIKBAAR. MET ALLE MACHT EN KRACHT WORDT GEWERKT AAN EEN OPLOSSING

Pieszyce



Nemo.omen

Bedankt,  ;)  het was echter niet de computer waar het forum op draait, want dat is bij de host,
het is mijn eigen computer, de computer waar ALLES op staat,  :'( van betalen tot en met Vertalen, die draait niet.

Vanmorgen druk op de knop, NIETS, van alles geprobeerd en daarna de voeding doorgemeten, maar die gaf geen meetbare spanning meer.

De voeding die ik nodig heb wordt niet meer gemaakt, maar er is gelukkig een vervanging die hopelijk morgen voor 20:20 hier afgeleverd wordt.

Ik dank bij deze Janine, mijn lieve buurvrouw die na haar werk, net aanbelde, met de laptop onder de arm zodat ik dit bericht even kon schrijven.

Ik probeer alles weer  snel draaiende te krijgen en jullie van nieuws te voorzien. Ik hoop binnen een dag, maar garandeer niets.

Mvg
P.

Pieszyce


TUSSENSTAND:

Ik heb een op kolen gestookte PC uit de tijd van Rembrandt draaiende gekregen.  :D

Gelukkig maar, want nu kon ik eindelijk vanmiddag de goede voeding die ik nodig heb bestellen.  :)

Morgen is die er en kunnen de voedingen die niet goed waren weer retour.

Ik kan niet garanderen dat alles morgen ook weer werkt, maar zal proberen op deze PC
e.e.a. te maken en te posten. Heb namelijk geen goede tekstverwerker.

Jammer dat het zo erg rustig is gebleven, maar dat zal wel aan het weer liggen.  :'(

Zo jullie zijn weer een beetje bij.  ;)

Mvg
P.


Pieszyce

De eerste 3 staan er weer  :D  en dat zonder tekstverwerker iets wat zeer lastig is :-\

Maar er is weer beweging.

Pieszyce



Beste allemaal,

Voor zover het er naar uitziet, is mijn reparatiewerk geslaagd.
Alles draait inmiddels een uurtje of twee en elke test is gedaan met succes dus voorlopig zijn we weer in bedrijf.  :)

We gaan dus weer verder, het probleem is alleen, dat er al zoveel voor vertalen gereserveerd stond, waar ik al die dagen niet bij kon, dat ik nog een aantal weken bezig zou zijn om in te halen.

In overleg met het team, hebben we besloten wat belangrijk is of al vertaald, zoals van die Overleden vrouw in Nowy Targ en wat andere zaken die te plaatsen, c.q. te vertalen en verder te gaan wat er vandaag reeds voor nieuws was en ook dat was weer enorm.

We proberen dus zo snel mogelijk in te halen en weer verder te gaan. :D

Met vriendelijke groet,
P.

torun marcel

Jammer dat het zo erg rustig is gebleven, maar dat zal wel aan het weer liggen
Mogelijk, of omdat men leest dat je systeem even niet werkt ::) .

In ieder geval mooi dat alles weer goed gaat. Het is altijd balen
als iets op dit gebied niet werkt.

Pieszyce

Lol, maar als mijn systeem niet werkt, wil dat niet zeggen dat het bij de Host niet werkt en dan kan elk lid zijn best doen.  ::)  ;D 

Het gaat in zover goed dat ik met zekerheid weet, dat de ene voeding zeker niet de andere is. We gaan dus kijken of we de oude kunnen repareren.
Ook ben ik nu alle schijven aan het opschonen, zodat alles wat sneller wordt.  :-\

We blijven oefenen.  ;)