Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

De zoon van het parlementslid voor PiS en zijn vriend beschuldigd van het afranselen van een vrouw

Gestart door Pieszyce, 6 juli 2023, 10:49

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

De zoon van het parlementslid voor PiS en zijn vriend beschuldigd van het afranselen van een vrouw

TVN24 | Pomorskie
5 juli 2023
Autor: eŁKa/tok

In een flat in Olsztyn zouden Michał A. en Magdalena T. een vrouw hebben mishandeld. Ze sloegen en schopten haar tegen het hoofd. Het Openbaar Ministerie klaagde hen aan voor mishandeling, waarvoor ze drie jaar gevangenisstraf kunnen krijgen. Michał A. is de zoon van een bekend parlementslid voor Wet en Rechtvaardigheid uit Olsztyn. We ontvingen de informatie voor het eerst op Kontakt 24.

Op 24 juni werd Paulina C. geslagen. De politie van Olsztyn bevestigde ons dat agenten op die dag "ingrepen in een van de flats aan de Niepodległościlaan in Olsztyn, in verband met een ontvangen melding over een mogelijk misdrijf van afranseling. Tijdens de operatie hielden agenten twee personen aan". We ontvingen voor het eerst informatie over het incident op Kontakt 24.

Schoppen tegen het hoofd

Daniel Brodowski van het Openbaar Ministerie van het district Olsztyn deelde ons mee dat het Openbaar Ministerie van het district Olsztyn-Zuid toezicht houdt op het vooronderzoek in deze zaak. De openbare aanklager onthult dat de jonge vrouw naar verluidt met vuisten op haar gezicht is geslagen, met open hand in haar gezicht is geslagen, tegen haar hoofd is geschopt, "waardoor het slachtoffer werd blootgesteld aan direct levensgevaar of het optreden van een gevolg als omschreven in artikel 156§ 1kk of artikel 157§ 1kk , d.w.z. een daad als omschreven in artikel 158 § 1kk".

Twee personen werden aangehouden in verband met het incident: Michał A. en Magdalena T. - Beide arrestanten werden beschuldigd van het misdrijf van geweldpleging," bevestigde Brodowski.

Verdachten onder politietoezicht

- Op 27 juni 2023 heeft de openbare aanklager van het districtsparket Olsztyn-Zuid in Olsztyn preventieve maatregelen toegepast op beide verdachten in de vorm van politietoezicht in de vorm van twee keer per week verschijnen op het gemeentepolitiebureau van Olsztyn in combinatie met een verplichting om te informeren over het voorgenomen vertrek en de datum van terugkeer, evenals een verbod om dichter dan 50 meter te komen en contact te hebben met het slachtoffer, aldus de openbare aanklager. - De procedure in kwestie bevindt zich momenteel in de beginfase, het verzamelen van bewijsmateriaal is gaande en er worden procedurele handelingen verricht, voegde hij eraan toe.

De verdachte in deze zaak is de 29-jarige zoon van het parlementslid voor Wet en Recht Iwona Arent. Gedurende haar meer dan twaalf jaar durende politieke carrière heeft ze altijd haar privacy beschermd. Slechts één keer - in 2011 - besloot ze aan de roddelbladen te onthullen dat ze gescheiden is en een 17-jarige zoon heeft.

Gewoon aan haar haar getrokken en naar haar gespuugd

- Mijn zoon is volwassen, hij leidt een onafhankelijk leven en is geen publiek figuur. Ik bemoei me niet met deze zaak," zei ze in een interview met ons. Zoals ze beweert, kent ze alleen het relaas van haar zoon. - Hij geeft het slaan niet toe. Hij beweert dat het door de andere persoon is gedaan. Dit meisje beroofde hem, dus kwam hij haar tegen en eiste zijn geld terug. Hij liet zich meeslepen door zijn zenuwen en trok aan haar haar en spuugde naar haar, maar sloeg haar niet, beweert Arent.

- Ik heb een advocaat geregeld voor mijn zoon en de rest laat ik over aan justitie. Ik geloof in een rechtvaardig vonnis," voegt ze eraan toe. Ze geeft ook toe dat ze zich ervan bewust is dat de zaak tegen haar gebruikt zal worden in de verkiezingscampagne. - Ik heb een dikke huid, dus ik kan het wel aan, maar ik ben bang voor mijn zoon," zegt ze.

Autor: eŁKa/tok

Bron: TVN24 przez eŁKa/tok   język po Polsku

Pieszyce

HAnna Hev   @Anna_Hev

Syn posłanki PiS Iwony Arent i jego znajoma z zarzutami brutalnego pobicia kobiety. Posłanka zorganizowała już synowi prawnika, a potem, sięgając do doświadczeń życiowych Beaty Kempy, "Ustawimy prokuratorów i sprawę się umorzy"?

Zoon van PiS-parlementslid Iwona Arent en zijn vriendin beschuldigd van brute mishandeling van een vrouw. Het parlementslid heeft al een advocaat voor haar zoon geregeld, en dan, verwijzend naar de levenservaring van Beata Kempa: "We zullen aanklagers aanstellen en de zaak wordt stopgezet"?

Pieszyce

De zoon van een PiS parlementslid sloeg zijn ex-vriendin in elkaar
Omdat hij "zich liet meeslepen door zijn zenuwen".

6 juli 2023

De problemen van Verenigd Rechts zijn niet meer te tellen. Tegen hun achtergrond vervaagt een bepaald zedenincident waarbij de zoon van PiS-parlementslid Iwona Arent betrokken is.

Volgens de politie van Olsztyn zou de jongeman (overigens al 29 jaar oud) zijn ex-vriendin in elkaar hebben geslagen. - Agenten] kwamen tussenbeide in een van de flats aan de Niepodległościlaan in Olsztyn, in verband met een ontvangen melding over het mogelijk plegen van een afranselingsmisdrijf, aldus het bericht. In verband met de zaak werden twee personen aangehouden: Magdalena T. en de ex-partner van het slachtoffer, Michał A. Beiden zouden hebben deelgenomen aan de aanval, waarbij ze met hun vuisten op het gezicht sloegen en tegen het hoofd schopten.

- Mijn zoon is volwassen, hij leidt een onafhankelijk leven en is geen publiek figuur. Ik bemoei me niet met deze zaak", vertelt het parlementslid over haar zoon. - Hij geeft het slaan niet toe. Hij beweert dat het door de andere persoon is gedaan. Dit meisje beroofde hem, dus kwam hij haar tegen en eiste zijn geld terug. Hij liet zich meeslepen door zijn zenuwen en trok aan haar haar en spuugde naar haar, maar sloeg haar niet, beweert hij.

Het blijkt dat het mogelijk is om je ex-vriendin in elkaar te slaan. Als je je natuurlijk alleen "door je zenuwen laat meeslepen". Minder vergevingsgezind is het Wetboek van Strafrecht, dat bepaalt dat op zo'n daad maximaal drie jaar gevangenisstraf staat.

Bron:  wiesci24.pl    język po polsku

Pieszyce

N.a.v. bovenstaande 

Video 1.  https://twitter.com/i/status/1677055331522985984

Links zegt ze dat ze een slachtoffer te hulp zou schieten
Rechts een video van het aan het haar trekken en spugen door haar zoon en zijn nieuwe vriendin.
Trappen tegen de ruggenwervel en het hoofd zoals men hier kan zien is echt iets anders.

Video 2.  https://twitter.com/i/status/1677019935627681792

Fijne moeder, als ze hem beter had opgevoed, had hij dit niet gedaan, gifkikkers herken je al als ze klein zijn, misschien daarom de reden dat Madam gescheiden leeft.

Inmiddels heeft parlementslid  Iwona Arent haar politieke activiteiten min of meer gedwongen door de ruchtbaarheid opgeschort.

Ben benieuwd hoe dit afloopt, Ziobro zal het wel afdekken.

Pieszyce

'Dood haar, zaj***!'. Schokkende video van marteling vrouw dompelt parlementslid voor PiS onder
Iwona Arents zoon opgenomen tijdens mishandeling

6 juli 2023

PiS beesten.

Toen in de media werd gemeld dat de zoon van het parlementslid voor PiS Iwona Arent een ex-vriendin in elkaar had geslagen, beweerde het parlementslid van Jarosław Kaczyński dat hij haar alleen aan de haren had getrokken en op haar had gespuugd.

'Dat meisje heeft zijn telefoon en geld gestolen. Hij ontmoette haar om alles terug te geven. Haar vriendin was er ook en eiste ook de teruggave van de spullen. De zoon gaf toe dat hij in woede aan haar haar had getrokken en op haar had gespuugd, en dat was het dan. Hij sloeg niet - verzekerde ze, eraan toevoegend dat ze hoopte dat de rechtbank de kwestie van de schuld van haar zoon zonder politieke emoties zou beoordelen.

Maar nu zijn de beelden van de beestachtige aanval onthuld. De beelden zijn extreem wreed.

Er is te zien hoe er geslagen en geschopt wordt, afgewisseld met bedreigingen en beschimpingen aan het adres van het slachtoffer van de aanval.

"Dood haar, zaj...!", "We kunnen haar niet laten gaan", "Jij k..., slet!" - klonken de beledigingen met een mannenstem.

Michał A. en zijn kennis Magdalena T. hoorden de aanklachten.

- De bevindingen tot nu toe geven aan dat Paulina C. geslagen zou zijn door met vuisten op het gezicht en het hoofd te slaan, waardoor ze in direct gevaar kwam om haar gezondheid en leven te verliezen, onthulde de woordvoerder van het regionale openbaar ministerie van Olsztyn, Daniel Brodowski.

- Er zijn al aanklachten ingediend tegen Michał A. en Magdalena T. - legt de openbare aanklager uit. Ze staan onder politietoezicht en hebben een straatverbod nabij het slachtoffer. Het onderzoek is nog gaande.

De jonge, tengere Paulina C. werd gemarteld door de goed gebouwde kennis van Michał A., die deze scènes opnam en haar aanmoedigde om te slaan. Slagen met vuisten en schoppen  vielen op het hoofd en lichaam van het slachtoffer. Pauline kromp ineen van de pijn.

"Sla haar, grijp... haar" - waren de commando's. - De man die de sadistische beelden filmde is ook te zien terwijl hij het meisje bij de haren grijpt en haar hoofd heftig schudt, meldt de Super Express.

Bron:: Super Express, wiesc24.pl     język po Polsku