Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

 

Poolse Cultuur in woord en beeld.

Gestart door Pieszyce, 7 oktober 2022, 12:55

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce


Poolse Cultuur in woord en beeld.


Beste Polenforummers

Na een lange tijd van nadenken lijkt het me goed als we een sectie hebben waar wat geplaatst kan worden door hen welke met Cultuur bezig zijn.

Ik bedoel daarmee de Poolse Cultuur. Schrijvers, Dichters, Theater, Musea, Film, Kunst, Dans en alles wat daar mee te maken heeft.

Medeaanleiding was vandaag de Post van Marcel en de zaken welke wel voorbij mijn ogen kwamen maar waar ik geen tijd voor had om iets mee te doen.

Ik verzoek dan ook de belezen leden, wanneer zij een boek van een Poolse schrijver gelezen hebben dit te plaatsen, d.w.z., Titel, schrijver jaartal van uitgave,
ISBN nummer en een omschrijving van een paar regels, zodat men hierover van gedachten kan wisselen.

Ik kan dus niet zonder jullie hulp.

Met vriendelijke groet,

Pieszyce

Pieszyce

Torun Marcel
Super Veteraan
******

Utrecht, zo DOM nog niet

Citeerauthor=Pieszyce      ...... lijkt het me goed als we een sectie hebben waar wat geplaatst kan worden door hen welke met Cultuur bezig zijn.

Lijkt mij inderdaad ook goed om deze informatie in een aparte sectie te hebben.
Het is handig om te weten wat er op het moment in de belangstelling staat.
Daar ''cultuur'' altijd haar waarde houdt wordt de sectie ook een mooi "naslagwerk''.

Pieszyce

En nu zit ik met een dilemma  :'(

Deze sectie is behoorlijk groot, converteren gaat niet en manueel overzetten is veel werk.
Ik ben wel genegen dat te doen, maar kan ook een linkpagina naar het archief forum maken.

Risico is, dat als YaBB een keer echt in elkaar klapt, zijn we alles kwijt.

Wat nu??

Ik start met de linkpagina en in de loop der tijden, zet ik misschien alles over van deze sectie. Iedereen mee eens?