Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

 

Twitter berichten over de Poolse politiek.

Gestart door Pieszyce, 13 november 2023, 00:10

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce



Als vanouds maar op een nieuwe plaats.   ;D  ;)

Pieszyce


Radek Andrzej Klary ®  POLITYKA SARKAZM HUMOR FILM  @KlaryRadek

Duda @AndrzejDuda kadzi w sejmie, że rekordowy wynik frekwencji to efekt silnej demokracji. Nie, Panie NARCIARZU. To wynik wkurwienia obywateli na Wasze złodziejstwo, łamanie konstytucji, kłamstwa, nepotyzm, poniżanie kobiet,poniżanie mniejszości. Kończ waść, wstydu oszczędź

Duda @AndrzejDuda btw in de Sejm dat het recordopkomstresultaat het resultaat is van een sterke democratie. Nee, meneer SKIER. Dit is het resultaat van burgers die kwaad zijn over uw diefstal, schending van de grondwet, leugens, nepotisme, vernedering van vrouwen, vernedering van minderheden. Stop met praten en bespaar jezelf de schaamte




Hirek123   @123Hirek

Czy czujecie tak jak ja, że po 15 października jakoś łatwiej się oddycha?

Heeft u, net als ik, het gevoel dat het na 15 oktober op de een of andere manier gemakkelijker is om te ademen?




Pieszyce


Jarek Witkowski   @JarekWitkowski7

Anna Siewierska-Chmaj: Będą doić do końca DZIURA w budżecie w ciągu MIESIĄCA po wyborach wzrosła DWUKROTNIE wydają pieniądze kompulsywnie pisowskie rokokoko, dojenie na instytuty, sruty, druty Morawiecki ustawiony na 5 pokoleń
 
Anna Siewierska-Chmaj: Ze zullen tot het einde melken HET GAT in de begroting werd binnen een MAAND na de verkiezingen VERDUBBELD ze geven dwangmatig geld uit PiS rococo, melken voor instituten, maaltijden, draden Morawiecki bestaat voor 5 generaties



Video:    https://twitter.com/i/status/1724002035115135286


Pieszyce


Antyaborcyjny dzwon w Olsztynie, który "ma
budzić ludzkie sumienia". A powinien się
nazywać antypedofilny, żeby budził sumienia
kleru, który gwałci dzieci.



Anti-abortusklok luidt in Olsztyn 'om het geweten van de mensen wakker
te schudden".
En het zou anti-pedofiel genoemd moeten worden, om het geweten van
geestelijken die kinderen verkrachten wakker te schudden.

Pieszyce


RacjonalnyObywatel   @RacjonalnyObyw1

PiS wreszcie zderzony z problemami Polaków! Codziennie sprzedają 1800 wiz obcym, ale Polaków z Gazy nie zdążyli od tygodnie ewakuować Dziwne priorytety ma odchodząca władza!

PiS eindelijk geconfronteerd met de problemen van Polen! Ze verkopen elke dag 1.800 visa aan buitenlanders, maar ze hebben al weken geen tijd gehad om Polen uit Gaza te evacueren. De vertrekkende regering heeft vreemde prioriteiten!



Video:  https://twitter.com/i/status/1724765614055506011


Krzysztof Bień    @Kris85032389

O nich nie można zapomnieć w czasie rozliczania mafii PiS. Ich też trzeba rozliczyć.

Ze mogen niet vergeten worden als we de PiS-maffia voor het gerecht brengen. Ook zij moeten ter verantwoording worden geroepen.




Gazeta Stonoga         @GazetaStonoga

Aktualnie z pisowskiej prokuratury Warszawa Praga Północ wywożone są nieustalone dokumenty w zaplombowanych koszach. Pod budynkiem czeka samochód profesjonalnej firmy zajmującej się niszczeniem dokumentów.

Momenteel worden ongeïdentificeerde documenten in verzegelde manden vervoerd vanuit het PiS-parket in Warschau, Praga Północ. Buiten het gebouw staat een auto van een professioneel documentvernietigingsbedrijf te wachten.




Pieszyce


Ańćka   @anusiek73

Poczet pisowskich hien z  @tvp_info  Niektórzy za młodzi na bezrobocie...  Ciekawe, czy już powysyłali swoje CV...? Żadna, ale to żadna szanująca się redakcja, radio ani TV nie upadnie tak nisko, aby któregokolwiek z tego stada drapieżników przyjąć do pracy. No to co? Na truskawki do tych złych Niemców chyba pojadą?  Nie wiem tylko jak
@TomaszSakiewic2 da sobie radę ze schylaniem, no ale jakoś na chlebuś będzie trzeba zarobić
 
Een groep PiS-hyena's uit @tvp_info  Sommige mensen zijn te jong om werkloos te zijn... Ik vraag me af of ze hun CV's al hebben verzonden...? Nee, geen enkele zichzelf respecterende redactie, radio- of tv-station zal zich zo laag buigen om een van deze kudde roofdieren in dienst te nemen. Dus? Ik neem aan dat ze voor aardbeien naar die gemene Duitsers gaan?  Ik weet gewoon niet hoe  @TomaszSakiewic2 zal omgaan met buigen, maar we zullen op de een of andere manier de kost moeten verdienen
4:14 p.m. • 20 nov. 2023 • 15,700 Weergaven


Pieszyce


Hirek123    @123Hirek

To jest Motylek skandal !!! Jako podatnik żądam aby karać posłów za każdą nieusprawiedliwioną godzinę w pracy, w wysokości 1/4 płacy miesięcznej. Obojętnie czy to lewa,czy prawa strona sceny politycznej. Puste ławy to pogarda dla nas. Puście dalej może dojdzie do ich łbów.

Dit is een verdomd schandaal!!! Als belastingbetaler eis ik dat parlementsleden worden gestraft voor elk ongerechtvaardigd uur op het werk, ter hoogte van 1/4 van hun maandsalaris. Het maakt niet uit of het om de linker- of de rechterkant van het politieke toneel gaat. Lege banken zijn minachting voor ons. Ga zo door, misschien bereikt het hun hoofd.


Pieszyce



Het thema was voor PiS niet zo belangrijk schijnbaar.

Het ging over het weer betaalbaar stellen van In Vitro
behandelingen en PiS wil dat niet.  ::)

Pieszyce


Łukasz Kohut @LukaszKohut

Głosowali przeciwko europejskim siłom szybkiego reagowania, wspólnej polityce obronnej, a nawet uznawaniu stopni naukowych PiS to totalna opozycja w Europie
 
Ze stemden tegen een Europese snelle reactiemacht, een gemeenschappelijk defensiebeleid en zelfs de erkenning van academische graden PiS is de totale oppositie in Europa



Video:    https://twitter.com/i/status/1730320922781917435

Pieszyce



Tusk geeft Morawiecki en Kaczyński een lesje

Video:  https://twitter.com/i/status/1732474468830703743

 ;D   ;D




Cholera, hoe zit het met jou?

Ik scheet in een schoorsteen in Żoliborzu
   ;D

Pieszyce


Ewa     @Ewa0909Ewa

Hej...PiSy, zobaczcie szczęśliwych, radosnych i uśmiechniętych Polaków PiSy, was już nie ma  Polacy świętują! #Jeden
@pisorgpl
 
Hé... PiS, zie vrolijke, vrolijke en lachende Polen  PiS, je bent weg  Polen vieren feest! https://t.co/wx0H3aZTYG  #Jeden
@pisorgpl




Video::  https://twitter.com/i/status/1733814365827023220

Laatste herdenking?? ::)  ::)

Pieszyce

Paweł Czekalski    #SnaW #SilniRazem #FBPE      @CzekalskiPawe

Rosyjskie nawozy zalewają Polskę .  Najwięcej nawozów azotowych (ilościowo) w okresie I-III kwartał zaimportowano z Rosji (262 tys. ton) 743 mln zł straty wykazał po trzech kwartałach 2023 r. nasz narodowy champion Azoty - producent nawozów azotowych #Trzy #CzasRozliczeń

Russische meststoffen overspoelen Polen . De meeste stikstofmeststoffen (kwantitatief) in de periode 1e-3e kwartaal werden geïmporteerd uit Rusland (262 duizend ton)  Na drie kwartalen van 2023 rapporteerde onze nationale kampioen Azoty – een producent van stikstofmeststoffen – een verlies van 743 miljoen  złoty #Trzy
 #CzasRozliczeń

Pieszyce


ANUeuropejka    @ANU17778097

BRAWO  i GRATULACJE  będzie się działo
BRAVO en GEFELICITEERD er gaan dingen gebeuren 



Pieszyce


Stockton Diabeł      @Diabel_68

"Jacek Kurski nie będzie już reprezentował Polski w instytucjach finansowych" - Donald Tusk. Kurski wyjebany z Banku Światowego.

'Jacek Kurski zal Polen niet langer vertegenwoordigen in financiële instellingen' - Donald Tusk. Kurski werd uit de Wereldbank gezet.


Pieszyce

RacjonalnyObywatel       @RacjonalnyObywatel1

Co to jest za szarpanie Pilaków?

Jakim prawem Ozdoba zatrzymuje ludzi na ulicy!

Dlaczego udostępnia wizerunek osób prywatnych! Zwykły bandzior!
 
Co to za kretyn z tego Pilaka?

Jakim prawem Ozdoba zatrzymuje ludzi na ulicy!

Dlaczego udostępnia wizerunek osób prywatnych! Zwykły przestępca!


Wat is dit voor rukken van Pilaks?

Welk recht heeft Ozdoba om mensen op straat tegen te houden!

Waarom deelt hij het beeld van particulieren! Een ordinaire vechtjas!
 
Wat voor idioot is deze Pilak?

Met welk recht houdt Ozdoba mensen op straat tegen!

Waarom deelt hij het beeld van privépersonen! Een ordinaire crimineel!




Video:  https://twitter.com/i/status/1738564147866907093

PiS aanhangers gedragen zich op straat op dit moment erg agressief. Ze denken dat alles van hen is.

Bij deze man wilde ze in zijn tas kijken en als ze dat niet mochten zou hij zeker gestolen hebben. >:(

Pieszyce


Jan Kot     @JanKot07 . 6 u

Same polskie, sarmackie nazwiska, brawo pis...🤔😱😜

Alleen Poolse, Sarmatische namen, bravo pis...🤔😱😜



PiS-parlementsleden beschuldigen Tusk ervan Duitser te zijn?



Pieszyce


Ireneusz Lara      @ilar1958

Gdyby ktoś zapomniał to przypomnę, że usta neosędzi Prezes Manowskiej, czyli rzecznik neosędziów w Sądzie Najwyższym, neosędzia Aleksander Stępkowski, jest współtwórcą Ordo Iuris, organizacji, finansowanej przez Moskwę i zakazanej na Zachodzie.

Voor het geval iemand het vergeten is, wil ik u eraan herinneren dat de mond van de neo-rechter president Manowska, d.w.z. de woordvoerder van de neo-rechters in het Hooggerechtshof, neo-rechter Aleksander Stępkowski, de mede-oprichter is van Ordo Iuris, een organisatie gefinancierd door Moskou en verboden in het Westen.


Pieszyce


Grzegorz Furgo      @GrzegorzFurgo

Państwo mnie zdradziło ! Wojciech Kwaśniak rozpracowywał Skoki,został pobity przez bandytę, cudem uniknął śmierci, potem niesłusznie aresztowany przez CBA i prokuraturę Ziobry. Zabrano mu zdrowie . Stracił żonę. To był więzień ,,terroru niepraworządności" A empatii nie okazał nikt
 
De staat heeft mij verraden! Wojciech Kwaśniak deed onderzoek naar Skoki, werd geslagen door een bandiet, ontsnapte op miraculeuze wijze aan de dood en werd vervolgens ten onrechte gearresteerd door de CBA en het openbaar ministerie van Ziobro. Zijn gezondheid werd weggenomen. Hij verloor zijn vrouw. Hij was een gevangene van de 'terreur van de wetteloosheid' En niemand toonde empathie


Pieszyce


Okiem Tomka Wiejskiego   @okiemtomkaw . 10 jan.

Tomasz Szwejgiert, Wąsik z Kamińskim bali się go na tyle, że zmontowali przeciwko niemu pseudo zarzuty. Przesiedział w areszcie wydobywczym rok, schorowany ledwo przeżył, nie złamali go. Nigdy nie udowodniono mu czegokolwiek. Był więźniem politycznym. Dzisiaj dziennikarz.

Tomasz Szwejgiert, Wąsik en Kamiński waren zo bang voor hem dat ze pseudo-aanklachten tegen hem indienden. Hij bracht een jaar door in mijndetentie, de zieke man overleefde ternauwernood, ze hebben hem niet gebroken. Er is nooit iets tegen hem bewezen. Hij was een echte politieke gevangene. Vandaag journalist.



De man is een prachtvent en werkt samen met Jan Piński  ;)

Pieszyce




Ik ben 32 jaar, ik ben politicus en ik ben eerlijk
Ik ben 29 jaar, ik ben prostituee en ik ben maagd.