Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

 

VN-experts zien Israëlische acties in Gaza als teken van beginnende genocide

Gestart door Pieszyce, 16 november 2023, 20:42

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce


VN-experts zien Israëlische acties in Gaza als teken van beginnende genocide

16 nov 2023 om 19:20 Update: een uur geleden

Onafhankelijke experts van de Verenigde Naties (VN) zeggen dat de acties van Israël tegen de Palestijnse bevolking wijzen op een beginnende genocide. Israël uit volgens de experts "duidelijk genocidale" taal en gebruikt zware en moderne wapens die tot een "immens dodental" leiden.

Volgens de VN-experts, die van ernstige schendingen van het internationaal recht spreken, klinkt in Israël de luide roep om "het Palestijnse volk te vernietigen". Het risico bestaat dat de situatie in Gaza "uitmondt in een genocide met de middelen van de 21e eeuw".

Experts waarschuwden al eerder voor het risico op een genocide. Israël bombardeert de Gazastrook als reactie op de grote onverwachte aanval van Hamas op 7 oktober. Daarbij zijn twaalfh. . . . . . . . . . .

Bron:    Lees hier verder . . . . . . . . . .

Pieszyce


Zijn zeker VN-experts die in het midden oosten gekozen zijn?

Iedereen weet wat de Russen hebben gedaan in Oekraïne, om zo maar even wat op te noemen.

  • Het uitroeien van de Oekraïense bevolking,
  • Meisjes en jongens jonger dan 12 jaar VERKRACHTEN en martelen waarna ze een kogel door het hoofd kregen,
  • Mensen die op straat liepen na boodschappen en Russen tegenkwamen werden zonder pardon neergeschoten,
  • Bijna alle vrouwen zijn verkracht,
  • Het moedwillig kapotschieten van burgerdoelen,
  • Het in brand schieten van gebouwen waar de bewoners nog in zitten,
  • Zelfs oudere vrouwen van over de 82 jaar werden verkracht,
  • Het vernietigen van graan silo's,
  • Het tegenhouden van de export van granen, zodat er honger ontstaat,
  • etc, etc, etc, etc, ik stop moet bijna overgeven, heb namelijke alle beelden gezien  >:(

De VN Experts die in Oekraïne waren kwamen terug en rapporteerde dat ze geen Genocide hadden gezien, terwijl zelfs Turkije toegaf dat er Genocide plaatsvond.

Waarom met twee maten??

Ik zou graag zien dat de westerse landen een vuist maken, door bijvoorbeeld hun bijdrganen op te schorten en desnoods een nieuwe organisatie op te richten waar terreurstaten zoals Rusland geen lid van kunnen worden. Want ook hier zijn de Wodka slurpers weer actief.

Als mensen ECHT de geschiedenis van Israël en Palestina zouden kennen, zouden ze minder klagen. Welke nadenkende, verbergt wapens en het hoofdkwartier ONDER een groot ziekenhuis??

Ondanks dat ik veel Joden ken en als vrienden heb, weten ze ook dat ik geen blinde maar nadenkende vriend van Israël ben die niet alles zomaar accepteert en men respecteert mij daarom omdat ik gewoon een eerlijke en vooral open mening heb.

Ik heb met de gewone Palestijnen medelijden, hoewel ze kinderen al vanaf 4 jaar haat voor Israël bijbrengen, maar met HAMAS heb ik geen medelijden, die worden gestuurd door Rusland en de soepjurken uit Iran.